Subject: FW: Põllumehe kinnistu ja lähiala detailplaneeringust
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jul 2024 14:32:35 +0300

Palun reg

From: Veiko Rakaselg | K-Projekt <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 10, 2024 2:30 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>; Marek Lind
<[email-masked]>
Cc: Kajar Kruus <[email-masked]>; Toomas Kliimask
<[email-masked]>
Subject: Põllumehe kinnistu ja lähiala detailplaneeringust

Tere!

Nii nagu tänases (10.07.2024) telefonivestluses kokku leppisime, siis
edastan koostöö raames Transpordiametile ülevaatamiseks ja arvamuse
avaldamiseks väljavõtte Põllumehe kinnistu ja lähiala detailplaneeringu
seletuskirjast, täpsemalt peatükist 7 (planeeringu elluviimise
tegevuskava), mille sõnastust oleme muutnud vastavalt möödunud reedel
(05.07.2024) Rae valla, huvitatud isiku ja detailplaneeringu koostaja
vahel toimud töökoosolekul kokkulepitule.

Käesolevale e-kirjale on manusena lisatud väljavõte detailplaneeringu
seletuskirjast. Paremaks ülevaate saamiseks olen muudatuste jälgimise
sisse lülitanud.

Samuti esitan teile uuesti palve pakkuda välja aeg koosolekuks huvitatud
isiku ja detailplaneeringu koostajaga, et saaksime teile detailplaneeringu
elluviimise tegevuskava muudetud põhimõtteid ja nende tagamaid tutvustada
ning leida kõiki osapooli rahuldav sõnastus. Meie huvi on planeeringuga
võimalikult kiirelt edasi liikuda ning seejuures tekitada võimalikult vähe
halduskoormust kõigile osapooltele.

Lugupidamisega

Veiko Rakaselg, BSc
projektijuht
mob: +372 5341 4263
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>